Here's where you can create a character, and play it in an RPG! You can be characters from the Twilight Saga, or anyone or anything else!Have fun!!!
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 The Box of Randomness!

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Tue Jun 02, 2009 4:32 pm

LOL! It's pretty cool when he turns into the wolf, I thought that was awesome!
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Tue Jun 02, 2009 4:35 pm

Yeah, but its SOOOO diff from the book!
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Tue Jun 02, 2009 4:53 pm

Yeah..but the weird thing is, you can actually SEE his clothes ripping off! LOL!
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Tue Jun 02, 2009 4:56 pm

I know!
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Tue Jun 02, 2009 5:01 pm

He looks weird as a wolf..I pictured it with green eyes, not yellow....
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Tue Jun 02, 2009 5:07 pm

The wolf is supposed to be like HUGE! And he is supposed to have black eyes, it says in new Moon...
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Tue Jun 02, 2009 5:09 pm

Well, it was pretty big. I liked Laurent's line there..."You're just simply....MOUTHWATERING!" Lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Tue Jun 02, 2009 5:10 pm

i know! but, he was supposed to be as big as a horse/bear!
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Tue Jun 02, 2009 5:13 pm

Well, its hard to tell. I think he may have been, though.
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Tue Jun 02, 2009 5:16 pm

Maybeee....? Lol.
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 5:34 am

It was only a little video thingy on a computer...I'm sure it was pretty big. But, I'm sure we'll find out when the movie comes into theaters...Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 5:49 am

Yep. i love when veryone comes down the stairs. Carlisle had his arm around Esme.
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 5:51 am

I know!! Lol. I have no idea why, but I like it when Carlisle pushed Esme out of the way when Jasper leaps...If you pause it at the right moment, Esme's hair is like....I can't even explain,,like a wave...Lmao.
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 2:24 pm

Lol. I saw it! I know, it just is cute. Like he doesn't want her to get hurt (or like she could!)
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 2:30 pm

Well...He loves her to death, what do you expect? Lol...I don't think he would just leave her there..."Oh, Esme can fend for herself, I'll leave her in the pathway of getting killed by our adopted son!!"
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 2:54 pm

lOl!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 3:09 pm

Razz Lmao.

OMG....BlueRoanMare from Howrse is soo mean!! Can't she just accept the fact that I like Carlisle?! My god...(Seriously, though. You should see what she wrote on her page, the little jerk)
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 3:45 pm

Ugh what a butthead!!! XD
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 3:50 pm

I know!! Did you read her page? I sent her a PM about it...Hopefully she'll act her age and actually take that off.... Some people are just so rude sometimes! (Lol...)
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 4:05 pm

I sent her a Pm, too!! It was funny today in Math I was w/ my friend Erin. And I love Taylor Lautner, hate R-patz, and I kinda-like Jacob, and love Edward. Confusing, huh? Lol

And I was wearing a shirt that said "every girl needs a vampire" and she read and is like True!! ANd I was like "Yeah. but I love Taylor!! But I love vamps!" She was like "ok, then pretend Taylor's a camp, and I get Edward!" Lol. And I started screaming in the middle of math class!
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 4:09 pm

Woah, really confusing!! Lol, thats really funny, though!! Sometimes...Friends can be very very confusing...(Like mine. THeres a conversation that I want to forget)

I'm alot easier to understand...I love Carlisle!! Wow, thats hard!! Lmao.
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 4:22 pm

Lmao! Yeah, I am normally a bit confusing! And my friends are all airheads. NOT easy explaining things to them... XDDD
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 4:33 pm

Same here. I try to explain something, and they're all like, "What? Huh? Could you say that again?" It's kinda annoying...but I still love' em. Lol. (in the friendship sense of loving, you know what I mean, right?)
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Smile :)

avatar

Posts : 1367
Join date : 2009-05-01

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 4:50 pm

Yeahh! Same!!
Back to top Go down
View user profile http://www.funroleplays.forumotion.com
Fugitive of Critical Twi
Admin
avatar

Posts : 1704
Join date : 2009-04-22
Location : The Idiot America

PostSubject: Re: The Box of Randomness!   Wed Jun 03, 2009 4:51 pm

Lmao. could you imagine a world where nobody had friends? that would be sooo boring.....
Back to top Go down
View user profile http://www.thelongviewblog.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: The Box of Randomness!   

Back to top Go down
 
The Box of Randomness!
Back to top 
Page 4 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Twilight...The RPG :: Your first category :: Your first forum-
Jump to: